Кількість
|
Вартість
|
||
|
Характеристики Аэрограф проф. Ø0,2мм 1-2Бар 9мл (автомобильный) APRO
Тип | подвійної дії |
Об'єм бака | 9 мл |
Діаметр сопла | 0.2 мм |
Робочий тиск | 1-2 Бар |
Витрата повітря | до 40 л/хв |
Змішування | внутрішнє |
В інтернет-магазині наявні найпопулярніші моделі:
- з одним розміром сопла – 0,3 мм з бачком для фарби 7 мл;
- з двома розмірами сопла – 0,2 мм та 0,3 мм зі збільшеним бачком до 9 мл.
І першої, і другої насадки достатньо, щоб не лише розпис зробити, а й пофарбувати авто. Такий апарат дозволить ощадливо витрачати автоемаль і нанести її дуже тонким шаром. Сила розпилення в межах 40 л на хвилину дозволяє покрити поверхню без пробілів.
Принцип роботи аерографіф
Розпилювач виконаний у вигляді ручки або олівця з невеликою ємністю для фарби та важелем, щоб випустити цю фарбу. По суті, аерограф – це той же краскопульт, тільки зроблений у такій формі, щоб майстру було зручно навіть написати літери.
Працює автомобільний аерограф за тим же принципом, що і пневмокраскопульт. Тобто насадку необхідно приєднати до компресора. Устаткування наздожене тиск, і під його впливом відбуватиметься розпилення фарби.
У пристрої аерографа є:
- сопло;
- бочок для фарби;
- голка;
- болт блокування;
- кнопка;
- важіль;
- регулятор голки;
- клапан подачі повітря;
- стопорний болт голки тощо.
Як бачите, цілком зрозумілий набір деталей. Це говорить про те, що при необхідності автомобільний аерограф можна буде навіть самостійно полагодити або віднести до майстерні. Суть у тому, що пристрій ремонтно-придатний, а не одноразовий.
Аерограф для авто налаштовується просто. Підкрутили регулятор голки, налаштували подачу повітря та натиснули на важіль для початку розпилення. Бачок для фарби знімний і його легко доглядати. А за рахунок того, що він маленький, пристосування не переважує в руці – пневматичний аерограф легко спрямовувати як простий олівець.